trwa inicjalizacja, prosze czekac... konkursy ..Konkurs 2012

piątek, 21 września 2012

Cześć. ; D

Rudzisław łapie już pełno myszy. <33
Dziś nawet jedna go podrapała na mordce. ; (
Gabi jest w ciąży.
Rudzisławskie urodzinyy.;**

niedziela, 15 lipca 2012

czeeeeść. ; 3
wakacje.; D
Rudzisław śpi na dywaniku koło mnie.
rano uciekł mi jak szłam do kościoła. ;/
a wczoraj miałam gości i jak wychodzili z domu
to Rudzisław uciekł
a nawet nie zauważyliśmy.
i zaczęło padać
i kot pod kwiatami siedział i miauczał. 
x D 


A tu kilka zdjęć Rudzisławskiego.!


nie ma to jak wejść do piekarnika. 


śpioszek. ; 3


a to jest do drapania a nie do spania.?

poniedziałek, 28 maja 2012

Czeeeeeeeeeeeeeeeeeeeść. !
K*rde jestem chora. ;/
No ale cóż trzeba żyć dalej. !
Pan Rudzik sobie ładnie śpi na moim łóżku.
A ja znalazłam chwilę żeby tu coś napisać. ; D
Szkoda tylko że nikt nie wchodzi na mojego bloga. ; /
Co jest z nim nie tak. ?
Jedna osobo na milion osób mających bloga.
Ty jedna odwiedzająca mojego bloga.
Podoba Ci się mój nowy wystrój.?
A może byś tu zmieniła.?
ehh..
Opowiedzmy coś o Rudzisławie a nie o moich duperelach.!
No to on jak wcześniej powiedziałam śpi.
Już wyzdrowiał z tego użądlenia .
Nadal mi ucieka ale już nie tak bardzo i wraca.
Zazwyczaj jak jest głodny. xdd
Zaczął bardziej słuchać mamy , nawet wczoraj jak go
wypuściliśmy na dwór to miauczał pod drzwiami.
Jak ja poszłam dalej. A jak mama go zaprowadziła nie.
A później się domagał żeby go wpuścić do domu.
Co było bardzo ale to bardzo dziwne. o.o
dobra już kończę bo i tak nikt tego nie czyta.; (
 narka. -.-

sobota, 26 maja 2012

Czeeeeść. ; D


Ojojoj. Tyle się działo!
  1. Rudzisław nam znowu ucieka.
  2. Ale wraca. ; D
  3. Użądliła go osa.
  4. Albo bąk.
  5. Czy tam pszczoła.
  6. Ale nic mu nie jest.!
  7. Nic więcej.
  8. A on lubi wkurzać mojego psa.
  9. Albo gładzie się przed nim albo go zaczepia.!
  10. Jestem szczęśliwa.
Nie wiem co tu jeszcze napisać. ; /
Zaraz będę kończyć bo mamy grilla z okazji dnia matki. ; D
Sweeeeeeeeet. !!!

To żem jam już lecem. .!!

I na koniec kilka fotek pana R. ; 3

Jestem dłuuugi i wiem o tym. ^ ^


A to kolega Rudzika. ; D

    

sobota, 19 maja 2012

Ufać czy nie ufać.?

Czeeeeeść.
Dawno mnie nie było ale to z powodu szkoły.
I jeszcze teraz do naszej szkoły przyjechali goście z za
granicy. I moja siostra brała w tym udział i ja tam musiałam
pomagać gotować i w ogóle.
Mówiłam wam że Rudzisław chodzi na smyczy nie.?
Zaczęłam mu ufać i już lata na dworze na wolności.
Jest jedna rzecz której żałuje. Nauczył się chodzić po płocie.
Mam nadzieje że mi nie ucieknie.A wy co o tym myślicie.?
mam nadzieję że biedzie więcej głosów na tak niż na nie.
Coś nie mam weny do pisania. Rudzisław dzisiaj spał
na skalniaku w takiej wielkiej roślince i wyglądał jak jakiś
król. ; D Albo , albo leżał na skale i wyglądał jak  Simba. ; ))
Ten kot da mi wiele zmarszczek od śmiechu.Hahahhaah.xdd
Założyłam się z Alą ( gabi-moja-wariatka.blogspot.com
że mamy chociaż jeden raz dodać posta. I dodaje. ; 3
Lecę. ; DD


                                  Zuzia & Rudzisław





poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Święta. ; 3

Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,.!!!!!!!!
Pan Rudzisławski był kąpany.;/
oczywiście jestem cała podrapana. ;/
no ale cóż, dziś Śmigus- Dyngus ; D
całego go opryskałam wodą 
no dobra trochę jak myłam ręce. ; P
yH...jak ja go (nie) lubię.!!
A że święta to chcieliśmy wam złożyć spóźnione życzenia. ; ))

W te święta powiemy waż że te święta będą dla was wyjątkowe.
Zajączek przyniesie wam dużo słodyczy, będziecie  mokli w dungusa
i wiele wiele takich rzeczy. Miauuuuuuu. ; O

                         Zuzia & Rudzisław

wtorek, 3 kwietnia 2012

Właśnie co wróciłam z Rudzisławem z spaceru. ;)) Chociaż szczerze mówiąc to nie był typowy spacer ponieważ leżeliśmy razem na trawie i się turlaliśmy gryźliśmy[raczej to On mnie] ja go miziałam po brzuszku i wgl. tak mineły ok. 2 godziny. ;o
Kupiłam mu tyle nowych rzeczy :
- nowe szelki [tamte całe pogryzł ]
-smycz [dopasowaną do szelek ]
-zabawkę
-grzebień do wyczesywania sierści [teraz linje]
-karmę na wagę [ tą najlepszą]
-a i co najlepsze obrożę z dzwoneczkiem.
Teraz wiem gdzie jest jak gdzieś ucieka. xD
 Mały rozrabiaka. ;p
Teraz ( czytaj piatek) będzie kompany . ;o
Będe cała pogryziona i podrapana .m ;/
no ale cóż musi też ładnie wyglądać na święta. ;))

To ja lecę Bay. <33
Mały Rudzisław. ;p.    


 
Zakaz kopiowania!!

piątek, 30 marca 2012

Moje bzety a Rudzisław to co.?

Kurcze 2 raz robie dziś notkę no ale cóż nie mogłam się powtrzymać. A najważniejsze że Rudzik jest juz zdrowy. ;) Jest zajefajnie. O właśnie poczedł z mamą na spacer. Opowiadałam wam że został zaatakowany. Od teraz jest wtprowadzany na smyczy. A co tam mółwcie co chcecie mnie to nie obchodzi./ Najważniejsze jest to że jest zdrowy i bezpieczny. Ala jak nazywała się ta strona z tymi Bajerami.? mam nadzieję że odpiszesz szybko. Chwila, chwila ja tu rozmawiam o moich bzetach a Rudzik też chce coś powiedzieć .!!

Cześć! Miaaaau. ;p

Mam nadzieję że mój blog zostanie jakiś fajnym blogiem. ; d
Moja pańcia i ja mamy nadzieję że podpowiecie nam co tu dodać. ;)
O nieee !! nie mogę więcej napisać bo idę na spaceerek. ;*
 Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających oraz  Gabi i Scoobiego.!!
PA. ;**

Rudzik sobie poszedł a ja mogę powiedzieć że nie lubie takiej jednej wraz z koleżanką no ale cóż są ludzie i jest parapet. ^^ ja lecę Narka. ;))


czwartek, 29 marca 2012

Siemka. xdd

Postanowiłam założyć bloga o moim kotku Rudzisławie. xD Ma on ok.8 miesięcy. ;p Zainspirowała mnie moja przyjaciółka Alicja tu jej blog gabi-moja-wariatka.blogspot.com Ostatnio miał on wypadek. Jakiś inny kot go zaatakował. ;(( Tak mi smutno z tego powodu. Ale już czuje się lepiej. Kurcze nie mam weny. w ogóle nie mam talentu literackiego. ;(( Yh. Ale nie długo Wielkanoc. ;)) Rudzisław dostanie tyle prezentów. ;)) ale o tym opowiem później. xdd Mam nadzieję że mu sie spodoba. ; p Jak narazie nie dodam zdj. bo piszę na koputerze w szkole. ;3 Serdecznie przyjmuję różne komentarze i te dobre i te złe. Pozdrawiam tych którzy właśnie to czytają. ;)) Może jakieś pomysły na coś nowego.? 


Zuzia & Rudzisław!!